محتوا و آموزش عالی: ۵ کمپین موفق برای یادگیری

همچنان که جامعه در پاسخ به فن آوری های جدید تغییر می کند ، عادات و رفتارهای دانشجویان امروز را نیز تغییر دهید.

دانشجو

آموزگاران که به دنبال رقابت در بازار فکری امروز هستند ، باید محتوا را ایجاد کنند و به اشتراک بگذارند که درگیر ، سرگرم کننده و الهام بخش باشد. این امر به ویژه در مورد گروه های هزاره ای که به طور متوسط ​​۲۵ ساعت در هفته بصورت آنلاین در جستجوی مطالب معتبر می گذرانند صادق است.

با اطلاعات بسیار زیادی که در فضای آنلاین در دسترس است ، ایجاد و اشتراک مداوم محتوای الهام بخش هیچ کار ساده ای نیست. اما امکان پذیر است و مثالهای خوبی در فضای آموزش وجود دارد که می توان از آن یاد گرفت.

در این وبلاگ ، ما ۵ نمونه از مدرسین را می بینیم که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند تا سر خود را از بالای پارکت بالا ببرند تا دانش آموزان را کلیک کرده و به اشتراک بگذارند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بیش از ۳ برابر بیشتر از بازاریابی خارج از کشور درآمد دارد و ۶۲ درصد هزینه کمتری دارد – DemandMetric

این توییت

قدرت تأثیرگذار – دانشگاه تنسی

دانشگاه پس از تدریس و راه اندازی دوره ای به نام “Dolly’s America” ​​، برنامه درسی که در تاریخ Appalachian گنجانیده شده است ، دانشگاه تصمیم گرفت تا محتوای دوره را ترسو کند تا از نگاه همکار اپالاچی و ملکه کشور ، دالی پارتون ظاهر شود.

برای ارتقاء این دوره و افزایش آگاهی ، دانشگاه کلاس “Dolly’s America” ​​را در مجله خود torchbearer ، قبل از اشتراک گذاری این خبر از طریق حساب توییتر خود ، نشان داد و دالی پارتون را در پست خود قرار داد.

فقط چند روز بعد ، حساب دالی پارتون این پاسخ را به ۴٫۵ میلیون دنبال کننده توییتر خود بازگرداند ، و نامزدی از پشت بام گذشت. وب سایت مشهور علاوه بر تأیید توییتر خود ، مقاله ای را در این دوره منتشر کرد که توسط بی بی سی ، وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز انتخاب شد.

Takeaway: پاسخ دالی به تنهایی ۴،۰۴۷ لایک و ۷۲۵ بازتوییت کسب کرد. اگر مؤسس مؤسسه ای که در موسسه شما حضور داشته باشد ، ساکن محلی است یا به نوعی وابسته است ، به آن دسترسی پیدا کنید و سعی کنید آنها را درگیر کنید. همانطور که این مثال اثبات می کند ، تأثیر گذاران از نظر تعامل و آگاهی نتایج قدرتمندی کسب می کنند

میکروسیت – دانشگاه شیکاگو

این موسسه با بینش های منحصر به فرد محلی ، قطعات سیاسی بی نظیر ، فیلم های سرگرم کننده اساتید و بسیاری از ابتکارات خلاق دیگر که بطور مرتب در سایت خبری خود منتشر می شود ، UChicago News است ، این موسسه به آموزش مداوم ، الهام بخش و ارزش مداوم می دهد. به نوبه خود ، این به تقویت آگاهی برند و نشان دادن چشم انداز آینده نگرانه دانشگاه از آموزش و پرورش دانشگاه شیکاگو کمک کرده است.

ذکر مواردی که در سایتهای دانشگاهی مشهور مانند علمی آمریکایی به دست می آید ، واضح است که می توانید UChicago News را در رابطه با اخبار ، اطلاعات و بینش های منحصر به فرد ارائه دهید.

Takeaway: برای ترافیک بیشتر به وب سایت یک موسسه و برای دانشجویان بالقوه مهم و ارزشمند باقی مانده است ، مهم است که زمان و سرمایه گذاری را برای تولید میکروسیت اختصاص داده شده به مطالب جالب و طاقچه بطور منظم در نظر بگیرید.

سرمایه گذاری

رسانه های اجتماعی – دانشگاه بوستون

۸۱٪ هزاره ها حداقل یک بار در روز توییتر را بررسی می کنند. علاوه بر این ، در نظرسنجی که از نوجوانان خواسته بود در صورت به دام افتادن در یک جزیره متروک ، یک شبکه اجتماعی را انتخاب کنند ، تقریباً نیمی (۴/۴٪) اسنپ چت را پیش از اینستاگرام و فیس بوک انتخاب کردند.

با توجه به این واقعیت که ۷۱٪ از دانشجویان کالج به طور مرتب از اسنپ چت استفاده می کنند ، دانشگاه بوستون کانال خود را در اوایل سال ۲۰۱۵ راه اندازی کرد ، با این هدف ماموریت خود را برای افزایش موارد زیر و درگیر کردن دانشجویان در پیش گرفت.

این دانشگاه با به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد اخبار ، رویدادها ، تاریخ ها و جشن های مهم ، به تدریج fanbap Snapchat خود را توسعه داد. هنگامی که یک کولاک باعث لغو رشته های مختلف درسی شد ، دانشگاه بوستون فرصتی برای افزایش موارد زیر دید.

به دلیل اینکه دانش آموزان به دلیل کولاک بیشتر وقت خود را در دست داشتند ، این موسسه یک شکار دزدگیر دانشگاهی مستقر در اسنپ چت ایجاد کرد و با یک جایزه از آن انگیزه می گرفت.

از موفقیت این کمپین ، این دانشگاه همچنان مخاطبان خود را به خود جلب کرده است که پشت صحنه صحنه هایی از وقایع قابل توجه و همچنین میزبانی جلسات پرسش و پاسخ زنده را نشان می دهد. دانشگاه بوستون به دلیل خلاقیت و رویکردی که در زمان واقعی نسبت به اسنپ چت دارد ، بیش از ۳۰۰۰ پیروان دانشجویی بسیار درگیر دارد و طرفداران آن در حال رشد است.

خلاقیت

غذای آماده: ۹۵٪ از بزرگسالان بین ۱۸ تا ۳۴ سال به احتمال زیاد از طریق شبکه های اجتماعی از یک مارک پیروی می کنند. با وجود سیستم عامل های اجتماعی جدید ، همیشهزمینه گسترده ای برای الهام بخشیدن به دانش آموزان موجود و جذاب کردن افراد جدید از طریق رسانه های اجتماعی است. کمپین های تشویق شده و در زمان واقعی ، ابزاری قدرتمند برای بازاریابی محتوا برای معلمان هستند.