۵ بهترین کمپین های موبایل سال ۲۰۱۷

این سال در دنیای رسانه های اجتماعی شلوغ بوده است ، که برخی از سیستم عامل ها آن را به سال ۲۰۱۸ تبدیل نکرده اند و برخی دیگر برای زنده ماندن از ویژگی های جدیدی استقبال می کنند. در اینجا ، ما به پنج کمپین نگاهی می اندازیم که در سال ۲۰۱۷ در بازاریابی موبایل و همچنین در رسانه های اجتماعی سرآمد است.

موبایل

۱ ٫ مزدا

تولیدکننده خودرو مزدا با این کمپین هوشمندانه – به معنای واقعی کلمه – وارد فید خبری شد.

این کمپین ایجاد شده توسط Saatchi & Saatchi ، یک تصادف اتومبیل و تجسم یک صفحه ترک خورده را مشاهده می کند. سازندگان می گویند این تبلیغ برای مبارزه با رانندگی پریشان طراحی شده است.

وی می گوید: “این یک اسم ناعادلانه خیانتکار است – به معنای پوشاندن هر چیزی از گرفتن چشم از جاده برای بررسی کودک شما در دستگاه پستانک خود را خسته نکرده است ، درست به پایین نگاه کردن چشمانتان از جاده برای پیمایش فید فیس بوک خود و بررسی اینکه چه کسی دوست دارد آخرین عکس پروفایل.

“و بیایید صادق باشیم ، این اتفاق بیشتر از هر چیز دیگری اتفاق می افتد.

وی افزود: “اما بدتر از همه این ، کشتن مردم است. بسیاری از آنها.”

این تبلیغ با یک جذابیت شایسته صحبت می کند ، که مزدا خودش را در سمت راست قرار می دهد ، در حالی که همزمان پیام خود را به خانه هدایت می کند.

به موقع ، به یاد ماندنی و تأثیرگذار است.

۲ ٫ بی بی سی / دکتر چه کسی

برای ترویج بازگشت نمایش بی بی سی امسال ، آژانس Mobext برای اولین بار در انگلستان ظاهر شد. این کمپین از دکتر کیو به عنوان “راه دور” برای محتوا در لیست سفید لیست وب سایتهای پرمصرف استفاده کرد.

این باعث شد تا آنها اولین نفری باشند که از واحد تبلیغاتی Sidgoick کارگو استفاده کردند.

این آگهی با هدف هدف قرار دادن افراد ۷-۲۴ ساله ، از پزشک استفاده کرده است و از آنها خواسته شده است تا تبلیغ را گسترش دهند ، جایی که به آنها یک قالب “flip cube” نشان داده شده است که روی همه شخصیتهای نمایش برجسته شده است.

این ۴۵،۰۰۰ تعامل با نرخ ۲٫۵٪ (در برابر معیار ۰٫۸٪) و نرخ انبساط ۴٪ (در مقابل معیار ۲٪) تحویل داد.

این کمپین اخیراً در جوایز موثر بازاریابی موبایل (EMMA) برای مؤثرترین کمپین غنی رسانه ای ثروتمند جایزه گرفت.

قضات آنرا “خلاقیت بسیار خوب و با استفاده از یک قالب تبلیغاتی برجسته ، ایجاد تعامل خوب با یک مخاطب با دسترسی دشوار خواندند”.

خلاقیت

۳ G جین گوردون

در صنعت دیگری ابتدا ، جین گوردون از برچسب گذاری موقعیت مکانی و API Rail Rail برای به مسافران تأخیر می گوید که می توانند با نوبت خود از یک نوشیدنی لذت ببرند.

آژانس وب موفق شده است تعدادی از نقاط داده از جمله مکان زنده و عادی و API را همپوشانی کند ، به این معنی که بزرگسالان از پیش واجد شرایط می توانند با تأخیر در قطار خود یک MMS ارسال کنند. این MMS حاوی جزئیاتی از نزدیکترین سهامدار کالا است.

۱۵۵،۲۵۵ پیام ارسال شد ، که منجر به یافتن ۴۱٫۹۱۸ فروشگاه برای یافتن پیام های برجسته و ۳۲۶۰۴ برای خرید شده است.

علاوه بر این ، ۲۱٪ خرید و یا اعلام قصد خود را داشته اند ، ۶۰٪ افزایش در قصد خرید در آینده وجود داشته است و ۶۴٪ از کسانی که پیام دریافت کرده اند گفتند که این باعث شده احتمال خرید بیشتر شود.

داور دیگر ، برنده ی جوایز EMMA ، این را “ترکیبی عالی از مکان ، داده های بسیار مرتبط و هدفمند از طریق API از راه آهن ملی ، با نتایج فروش قابل ملاحظه” نامید.

۴ ٫ پروازهای ارزان

با استفاده روزافزون از ایموجی ها ، شرکت مسافرتی Cheapflights یک اقدام هوشمندانه را راه اندازی کرد و اولین عملکرد جستجوی ایموجی جهان را راه اندازی کرد.

پروازهای ارزان قیمت ۴۰ مقصد را در سراسر جهان با ایموجی های رایج مبتنی بر انجمن های مشترک با هر مقصد ترسیم کرد. این موارد شامل یک کوآلا برای سیدنی و یک چوب لباسی برای ایرلند بود. سال گذشته با راه اندازی در آفریقای جنوبی ، در سال ۲۰۱۷ به انگلستان گسترش یافت.

قیمت

این شرکت گفت که این عملکرد “گفتگوی بدون اصطکاک” را ممکن می کند.

ما می خواهیم جستجوی مسافرتی را تا حد امکان بصری انجام دهیم و این قابلیت جدید را به مارک تجاری خود وعده داده ایم که جستجو را ساده و ساده تر کند.

“شخصی سازی آینده جستجوی سفر است و این یک گام دیگر در این جهت است و به کاربران ما امکان می دهد تا با ما به شکلی که راحت باشند ارتباط برقرار کنند.”

عملکرد جستجو با یک ربات جستجو در تعطیلات همراه با Facebook Messenger همراه بود. این نرم افزار به کاربران یک جستجوی هوای زنده می دهد ، از من الهام می گیرد ، جستجوی پرواز را براساس نوع هوا و مبدل ارز انجام می دهد.

۵ League لیگ عدالت

بلاک چین های هالیوود غالباً دارای تبلیغات تبلیغاتی چند کانال هستند ، اما امسال لیگ عدالت این مرحله را به سطح جدیدی رساند.

هالیوود

بلوک های هالیوود غالباً دارای تبلیغات تبلیغاتی چند کانال هستند ، اما امسال لیگ عدالت چنین نتیجه ای را گرفتبه یک سطح جدید

با هماهنگی با مارک هایی مانند مرسدس و AT&T ، تهیه کنندگان این فیلم تجربه هایی متناسب با پشت صحنه و پوسته های فیس بوک ارائه دادند ، اما رشته موبایل نیز قابل توجه بود.

یک اپلیکیشن موبایل رایگان با نام Justice League VR: Join League League Gillette Edition برای ساخت در نقاط تلویزیون و سینما که فیلم را با مارک تراشیدن مرتبط می کند ، معرفی شد. با استفاده از گوگل Cardboard و فناوری های مشابه ، این امکان را برای کاربران فراهم کرد تا بتوانند نقش خود را در تیم ابرقهرمانی ایفا کنند.

رسانه اجتماعی

ما به برخی از بهترین محتوای موبایل در سال ۲۰۱۷ نگاه کردیم اما در مورد رسانه های اجتماعی چیست؟ در ادامه بخوانید تا بدانید چه کسی در سال ۲۰۱۷ توجه ما را به خود جلب کرده است.

۱ ٫ #KnowYourLemons – سرطان پستان در سراسر جهان

سرطان

درخشان در دسترس بودن ، سرطان پستان در سراسر جهان با یک روش ساده برای توضیح سرطان پستان در مورد زنان جوان – ایالات مختلف لیموها – ظاهر شد.

پس از اشتراک با ارین اسمیت کیز ، بازمانده از سرطان ، سه پست فیس بوک منتشر شده توسط موسسه خیریه موفق به دستیابی به بیش از ۷ میلیون نفر بدون ارتقاء هزینه شد.

اینک اکنون به ۲۳ زبان مختلف ترجمه شده و موضوع یکی از توئیت های توییتر انگلستان در سال ۲۰۱۷ بوده است. این برنامه با ارائه ایده هایی در مورد فیس بوک درمورد جامعه و ارائه دادن ، توانست یک بستر برای زنان فراهم کند تا داستانهای قابل اعتماد را به اشتراک بگذارد.

طراح Corrinne Beumum گفت که این تصویر بازیگوش و دوستانه بوده است ، اما پیام جدی را در پی دارد. “بعضی از بیماران نمی خواهند در مورد سینه ها صحبت کنند یا به آنها نگاه کنند.

“غالباً زنانی که در کارزارها استفاده می کنند شباهتی با زنان معمولی ندارند – اما حتی کسانی که سواد کمی دارند می توانند این را بفهمند.”

۲ ٫ #LikeAGirl – همیشه

برند بهداشتی همیشه کمپین #LikeAGirl را امسال دوباره زنده کرد. در حالی که سایر تجارب کمپین حول ورزش زنان ساخته شده است ، این تقریباً در حدود یک آماری بنا شده است – که ۵۰٪ از دختران از ترس عدم موفقیت در دوران بلوغ احساس فلج می کنند ، در حالی که ۷۵٪ می گویند رسانه های اجتماعی در این امر نقش دارند.

یک فیلم ۸۰ ثانیه ای زنان را ترغیب می کند که به کار خود ادامه دهند و اشکال ندارد که شکست بخورند. این کمپین همچنین با تأثیرات انگلستان مانند هانا ویتون و آلشا دیکسون که در مورد شکست های خود صحبت می کردند ، کار کرد. حل مشکلی که با رسانه های اجتماعی در ارتباط است و آن را به محتوای قدرتمند تبدیل کرده است ، این کمپین را به موفقیت تبدیل کرد.

۳ ٫ eBags – #TravelTuesday

eBags ، تولید کننده چمدان ، با استفاده از سریال با نام #TravelTipTuesday ، Facebook خود را به حدود ۲۵۰،۰۰۰ افزایش داد. با کمال تعجب ، این نکات مربوط به سفر در سه شنبه ها را شامل می شود.

این شرکت از آن زمان تاکنون به #TravelTuesday تکامل یافته است ، جایی که با تأثیرگذار ارتباط برقرار می کند و طیف وسیع تری از مطالب را فقط به عنوان راهنمایی ایجاد می کند.

هر دو بار آنها توانستند هشتگ های بومی ایجاد کنند که قابل تشخیص باشند ، با محتوای آشنا تغذیه می شدند و باعث می شد کاربران برای هفته های بیشتر به هفته برگردند.

استفاده مجدد از این سریال نمونه ای ماهرانه از نحوه تکامل یک کمپین رسانه های اجتماعی بود.

۴ ٫ AirBnB – همه ما متعلق هستیم

سکوی رزرو آگهی Super Bowl AirBnB AirBnB به اجتماعی بزرگ تبدیل شد و با اعتراض موجی از اعتراض در سراسر آمریکا روبرو شد.

درست چند روز پس از آنکه رئیس جمهور ترامپ ممنوعیت مسافرت در آمریکا را اعلام کرد. AirBnB به سرعت تبلیغ را کنار هم قرار داد و فضای تلویزیونی گران قیمت را برای اعلام پیام خریداری کرد و آن را متنفر کرد #WeAccept.

این هشتگ باعث ایجاد نگرانی در رسانه های اجتماعی شد ، به ویژه هنگامی که مدیر عامل شرکت AirBnB خاطرنشان کرد که همه چهره ها متعلق به کارمندان است.

این کمپین موفق به تأثیرگذاری ، به موقع و تسخیر جانبازان شد. در حالی که بسیاری از مارک ها از اظهارات سیاسی دور می شوند زیرا می توانند تفرقه افکنانه یا بد رفتار کنند ، AirBnB این موضوع را گوشزد کرد.

رسیدگی به این تبلیغ را با تبلیغ فاجعه بار پپسی (و بی نهایت گران تر کردن آن) در اوایل سال جاری مقایسه کنید.

۵ video فیلم ASMR Ikea

این یک کارزار عجیب و غریب بود ، اما عملی که درخشان با ارزش های برند باشد.

سال گذشته ، Google فاش کرد که تعداد بیشتری از افراد در جستجوی ASMR در یوتیوب بودند تا شکلات. ASMR (پاسخ مستقل نصف النهاری حسی) پدیده ای در بازاریابی است که تعدادی از مارک های بزرگ درگیر آن هستند.

ASMR در هسته خود یک حالت آرامش از آرامش است که توسط برخی از صداها یا تصاویر خاص ایجاد می شود.

فروشگاه مبلمان Ikea با این ویدیو روی روند خود پرید. این یک فیلم ۲۵ دقیقه برگشت به فیلم مدرسه برای دانشجویان است. این ویژگی یک راوی زن است که به آرامی بالش را نوازش می کند و لامپ را لمس می کند ، در عین حال ویژگی های مختلف محصولات را توضیح می دهد.

اوگیلوی ، آژانس نیویورک که می گوید: “یک سریال مانند این بسیار با شخصیت Ikea مطابقت دارد.”فیلم را خورد.

“به علاوه ، قالب فیلمهای ASMR به شما امکان می دهد مزایای محصول را به روشی دلپذیر و آرام بخش ارائه دهید ، چیزی که یک نقطه تلویزیونی یا تبلیغات چاپی همیشه در آن موفق نمی شود.”

از زمان عرضه آن در ماه آگوست ، ۱٫۲ میلیون بازدید یوتیوب و هزاران توییت جمع آوری کرده است.

نتیجه گیری

آیا می خواهید کمپین های رسانه ای اجتماعی برنده جایزه خود را ایجاد کنید؟ یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال مهارت هایی را که برای توسعه و اجرای مبارزات استراتژیک تبدیل شده به شما ارائه می دهد.