۳ اشتباهات کشنده بازاریاب های دیجیتال

عادات بد … همه ما آنها را داریم – از خوابیدن در اواخر و ریختن خرده های تختخواب روی مبل گرفته تا شکستن رژیم غذایی شما با یک تکه بزرگ شکلات کیک شکلاتی. اما با بازاریابی دیجیتال برخی از عادت های بد می تواند به نقص های مهلک تبدیل شود که می تواند بر فعالیتهای بازاریابی دیجیتال شما تأثیر منفی بگذارد.

دیجیتال

ما سه مورد از بدترین مجرمان را برجسته کرده ایم که می تواند شما را عقب نگه دارد و از دستیابی برند شما به موفقیت آنلاین که شایسته آن است جلوگیری کند. و این لحظات “اوه شاید من باید دست از این کار بردارم” نیستند – آنها کسی هستند که می توانند برای موفقیت استراتژی شما هزینه کنند.

بنابراین بهانه های خود را متوقف کنید و مقابله با عادات مخرب دیجیتال زیر را از امروز شروع کنید …

۱ ٫ شما بیش از حد می ترسیدید که شکست بخورید

می ترسید به شکست؟ خوب پس آماده شوید ، … شکست بخورید از آنجا که بازاریابی موفق دیجیتال ، هر دو عنصر آزمایش را قادر می سازد و نیاز دارد. و می توانید خط پایین شرط بندی کنید که بدون کمی حدس و محاکمه به جایی نمی رسید.

بنابراین ، مگر اینکه بخواهید با نوآوری و رشد و تحقق کسب و کار جدید خداحافظی کنید ، مجبور خواهید بود که از احتمال (و احتمال) عدم موفقیت راحت شوید. اما نکته مهم این است که به خاطر بسپارید: هر بار که عنصری از استراتژی شما “شکست بخورد” یک قدم نزدیکتر می توانید بفهمید که چه چیزی مؤثر است.

رفع بازاریابی دیجیتال شما:

عدم موفقیت را بر حسب آنچه به دست می آورید مشاهده کنید – این بینش عمیق تری از رفتار مخاطبان شما و همچنین دانش بیشتر در مورد آنچه که کمپین های بازاریابی دیجیتال شما نیاز دارند ، است. هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ، برخی از سؤالات با دقت آماده کنید – این مواردی است که دوست دارید جواب آن را بدانید و می خواهید تست کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید بدانید که بستر رسانه اجتماعی پرداخت شده به شما در دستیابی به بهترین کیفیت منجر به کمترین هزینه برای هر کلیک کمک می کند ، تنها یک راه برای انجام آن وجود دارد – از طریق آزمایش و تجزیه و تحلیل دقیق. با مجموعه ای از KPI های واضح شروع کنید و با استفاده از ابزاری مانند گوگل Analytics ، موفقیت KPI خود را اندازه گیری و نظارت کنید.

۲ Custom مشتریان شما آخرین می آیند

شما وقت ندارید به نظرات رسانه ها ، نمایش داده شد ، شکایت و تعارف در رسانه های اجتماعی پاسخ دهید. این وقتی که می خواهید تولید جدید و فروش جدید انجام دهید ، درست است؟ در میان فعالیت های روزانه بی پایان و نوآوری های تازه ای که می توانید فراموش کنید یک چیز را که مهمتر از همه است فراموش کنید – مشتری شما. اما این یک اشتباه بزرگ است!

در اجلاس وب ، دیوید استاینبرگ و جان اسکولی درباره نقش مهمی که مشتری در بازاریابی دیجیتال ایفا می کند ، گفتگو کردند. آنها فاش کردند ، “محاسبه تلفات از دست دادن مشتری به همان میزان کسب کسب مشتری نیز بسیار مهم است.” آنها همچنین نشان دادند که جایگزینی مشتری ۱۵ تا ۱۸ برابر گرانتر از به دست آوردن مشتری جدید است. به نظر بی ارزش ، بی معنی و دیوانه ساده!

رفع بازاریابی دیجیتال شما:

بازاریابی دیجیتال در مورد ایجاد اعتماد و وفاداری و تشویق تعامل است. بنابراین ابتدا روی مشتریان خود (چه موجود و چه جدید) متمرکز شوید و تنها در صورتی سازگار با فناوری ها یا گرایش های جدید در صورتی که واقعاً به نفع مخاطبان شما باشند. کل استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باید به مصرف کننده و تجربه آنها متمرکز شود (نحوه احساس آنها و مشکلاتی که می توانید به آنها در رفع آن کمک کنید).

مشکلات

بنابراین به طور مداوم به دنبال راه حل های جدید باشید که می تواند تجربه مخاطبان شما را ارتقا بخشد و هرگز نگذارید استراتژی مشتری محور شما راکد بماند. به عنوان مثال ، شما می توانید بازاریابی چند کاناله را امتحان کنید (رسیدن به مشتریان بر روی سیستم عامل های مختلف و امکان انتخاب نحوه دریافت و تعامل با پیام های خود را). برای انجام این کار ، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای همه دستگاه ها بهینه شده و پیام های شما در تمام سیستم عامل ها سازگار است.

راه حل

۳ ٫ درمورد محتوا ترسیدید

شما نمی توانید یک مقاله بازاریابی دیجیتالی بخوانید و یا بدون مواجهه با کلمه کلیدی آن لحظه ، به یک رویداد صنعت بروید – بله ، شما آن را حدس زده اید – “بازاریابی محتوا”. رسانه ، به بازاریابی تلفن همراه و کمپین های ایمیل خود. و شما در مورد آن ترسو می کنید

بازاریابی محتوا

این قابل درک است – قبلاً هرگز تمرکز اصلی استراتژی بازاریابی دیجیتال شما نبوده است. بنابراین ، چه می کنید؟ شما وحشت می کنید و بعد از پست وبلاگ شروع به تبلیغ مطالب وبلاگ کنید. شما به تیم خود می گویید که برای ایجاد ارزش به مشتریان خود محتوا ایجاد می کنید. اما اگر صداقت دارید؟ شما این کار را انجام می دهید زیرا می ترسید که رتبه گوگل شما سقوط کند و سطح اجتماعی شما خراب می شود.

رفع بازاریابی دیجیتال شما:

متمرکز شوید ، یک قدم برداشتck و در نظر بگیرید که چرا تولید محتوا در طی چند سال گذشته از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به این دلیل است که Google و شبکه های رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای به نیازهای مشتریان خود نزدیک می شوند. شما باید همین کار را کنید

برخی ایده ها را برای نوع ارزشی که می توانید با محتوای خود به مشتریان بیاورید ، تحریک کنید. در این مرحله مهم است که به هیچ گونه فرضی از آنچه مشتری ایده آل شما ممکن است بخواند نیستید. درعوض برای کسب اطلاعاتی عمیق در مورد خواسته های احساسی مشتری خود ، با شخصیت های خود مشورت کنید ، به حساب گوگل Analytics خود بروید تا رفتار آنلاین آنها را تحلیل کنید. و بررسی سریع را امتحان کنید تا موضوعاتی را که می خواهید بخوانید ارزیابی کنید.

تصمیم بگیرید که گزاره ارزش محتوای شما چیست – آیا این است که مثلاً آموزش ، اطلاع رسانی یا سرگرمی داشته باشید؟ سپس با یک تقویم محتوا ، یک برنامه محتوا با زیرکی کامل بسازید. تقویم محتوا شما باید عناوین پستهایی را که ایجاد خواهید کرد ، جایی که آنها را ارسال می کنید و در چه ساعاتی ثبت کنید (با تجزیه و تحلیل نتایج خود می توانید در یک تاریخ بعد تغییر دهید و یاد بگیرید که چه چیزی کار می کند).

دیپلم کارشناسی ارشد ما در بازاریابی دیجیتال رفع دیجیتالی مورد نیاز یک استراتژی موفق را به شما آموزش می دهد. گواهینامه کاملاً معتبر و معتبر در سطح جهانی توسط متخصصان صنعت تدریس می شود و به شما کمک می کند تا با دانش نظری و عملی مورد نیاز برای برنامه ریزی ، اجرای و اندازه گیری برنامه بازاریابی دیجیتال خود آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برنامه ریزی

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید